I. Rész – Mesterséges Intelligencia
A világjárvány sok vállalkozást arra kényszerített, hogy csökkentse vagy felfüggessze a működését, ezzel együtt azonban nagyban segített felgyorsítani számos új technológia fejlődését. Ez kiváltképp igaz azokra az innovációkra, amelyek csökkentik az emberek közötti személyes kapcsolattartás fontosságát, automatizálják a folyamatokat, és növelik a hatékonyságot.
A következő blogbejegyzéseinkben szeretnénk bemutatni, hogy mely technológiák nyerhetnek az eddigieknél is nagyobb teret maguknak.
Kezdjük rögtön az egyik legérdekesebb témakörrel, a mesterséges intelligenciával. (AI) Az előrejelzések szerint, 2030-ra az AI termékek több mint 15,7 billió dollárral járulnak majd hozzá a globális gazdasághoz. Számos olyan technológiai újítás, mint például az intelligens adatfeldolgozás, valamint az arc- és beszédfelismerés vált lehetővé a mesterséges intelligencia miatt.
Az AI különösen hasznos lehet a jövőben a kiskereskedelemben és az ellátási láncban dolgozók számára. A gépi tanulás és a fejlett adatelemzés révén az AI segít ezeknek a cégeknek az új vásárlási minták felismerésében, így személyre szabottabb élményt nyújt az online ügyfelek számára.
Az AI eszközökkel lehetséges nagy mennyiségű adatot elemezni a mögöttes minták megismerése érdekében, lehetővé téve ezzel a számítógépes rendszereknek, hogy döntéseket hozzanak, előrejelezzék az emberi viselkedést, és többek között felismerjék a képeket és az emberi beszédet is. Az AI-kompatibilis rendszerek szintén folyamatosan tanulnak és alkalmazkodnak.
Kíváncsian várjuk hogy a következő járvány utáni években milyen valós fejlődési lehetőségeket tartogat az emberiség számára a mesterséges intelligencia. A következő blogbejegyzésünkben a felhő alapú számítástechnikával foglalkozunk majd.
< vissza